2015. július 12., vasárnap

/OFF/ Én és a blog...

Sziasztok!
Nagyon sokat gondolkoztam azon, hogy mihez kezdjek ezzel a bloggal. Imádom magát a történetet, az egyik kedvencem azok közül amiket írok. Viszont elhanyagoltam az oldalt és az olvasóimat egyaránt... Szeretnék mindenkitől bocsánatot kérni ezért!

Úgy döntöttem, hogy ha megszavazzátok, akkor folytatom ezt a blogot! Nagyon sokat jelentene nekem az, ha TI döntenétek el, hogy van-e értelme foglalkoznom vele. Úgy tűnik, hogy a következő időben (nem csak nyáron) sokkal több szabadidőm lesz, amikor tudnék új részeket hozni.

Tudom, hogy a régi olvasóimnak vissza kell szereznem a bizalmát de remélem hozzájuk is eljut, hogy a szívemből beszélek.

A döntés a TI kezetekben van!

Kisses -C

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ha abbamered hagyni a blogot, esküszöm megkereslek és saját kezűleg fenyegetlek meg, hogy folytasd! Iszonyatosan jó a blogod, nem értem, hogy miért is hagynád abba. Oké, hogy 1-2 emberrel kevesebben olvassák a blogodat, de az mért is érdekel téged? Itt van a 28 feliratkozód, akik csakis azért iratkoztak fel mert tetszik nekik a blog, és még bele sem számoltam azokat a személyeket akik nem iratkoztak fel, de olvassák a blogodat.
    Úgy gondolom, hogy ha egy író mér nem akarja folytatni a blogot, az kérdés nélkül törli, nem pedig szavazásba bocsátja. A te esetedben azonban nem az a baj, hogy abba akarod hagyni, hanem, hogy elbizonytalanodtál. Ha többet reklámoznád a blogot, nem hó naponta, hanem mondjuk 2-3 hetente jönnének az új részek, akkor ( ha neked tényleg ennyit jelent) akkor az az eltévedt 1-2 olvasó is visszajönne.

    Bocsi, hogy ha durva voltam..
    Remélem átgondolod amit mondtam/írtam! :* személy szerint én is imádom a blogodat! Kérlek, sőt könyörgöm, hogy ne hagyd abba!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Nikol!
      Talán el is bizonytalanodtam, mivel nem volt időm feltenni az új részeket, nagyon sokáig megvan nekem a történet viszont papiron... Arra pedig sose volt időm,hogy egy hosszabb fejezetnél eltöltsek 1-2 órát a gép előtt csak azzal, hogy begépelem amit írtam. Így egyre nagyobb időközönként tettem fel a részeket és végül elgondolkoztam, hogy van-e értelme folytatnom mert időm nem volt rá... és így egy háromnegyed év után rájöttem, hogy hülyeséget csináltam... Még így is folytatnom kellett volna. Viszont a számításaim szerint sokkal több időm lesz végre évközben is, hogy tegyek ki új részeket, szóval ha lezárul a szavazás és megmarad ez a csodálatos igen áradat, akkor azonnal hozom a következő részt... Még a szavazás előtt összetettem az új részt, mert bíztam azokban akik olvasták a blogomat, szóval ez egyenlőre bevált:D Csak egy kattintás és fenn lesz az új rész:)
      Most nagyon lelket öntöttél belém, egyáltalán nem voltál durva, szoktam én is ilyen lenni:D Örülök, hogy van még olyan feliratkozó aki visszalátogat az oldalra:)) Nekem tényleg sokat jelent a blog, a történet, főleg, hogy ez volt az első blogom. 9 éves korom óta írok, de sose mertem blogot csinálni belőle mert féltem a visszajelzésektől. Kicsit olyan érzés mint ha nem törődtem volna a "saját gyerekemmel"... Kedvenc történetem, évekbe telt tökéletesíteni a részleteket, sok sztorimból szedtem ki az ötleteket és kovácsoltam össze.
      Nagyon örülök, hogy szereted a blogomat, remélem majd a következő rész is tetszeni fog!:) Még holnap egyszer hirdetni fogom a szavazást aztán lezárom.

      Köszönöm neked, hogy olvasóm voltál/vagy!<3
      Kisses -C

      Törlés